Hybrydy neonail od Świętego Mikołaja

Kto wam przynosi prezenty pod choinkę? Mikołaj, Gwiazdor? Gdzieś też słyszałam że niektórym przynosi prezenty Dzieciątko Jezus :) U nas mówimy że Mikołaj. Na mikołajki Mikołaj i pod choinkę też Mikołaj :)
Moje Mikołaje mają zawsze ze mną problem, a w tym roku wyjątkowo nawet sama nie miałam pomysłu co bym chciała, poza zegarkiem Korsa ale nie poproszę nikogo o prezent za ponad pół tysiąca, sama sobie kupię jak zarobię:) Stanęło na tym że dostałam między innymi trochę hybryd, akurat tematycznie tutaj pasują więc zrobię chwalebny post.
Zdjęcie ze strony neonail - link do sklepu:) Resztę pokazych tu też można tam znaleźć.

Zdjęcia, filmy, z instagrama bo termiczne i magnetyczne lakiery w taki sposób można w pełni pokazać tak jak na to zasługują:) Termiczny lakier to Neonail Woo Woo
Film zamieszczony przez użytkownika Karolina Lukasiewicz (@xkarolinaluk)

Lakiery magnetyczne, kocie oczy to: niebieski - Neonail Balinese, bordo - Neonail Cymric. Zobione z tym magnesem na patyczku, sprawdzałam czy magnesy od zwykłych magnetycznych lakierów działają i niestety nie. Szkoda bo mam fajne wzorki których nie używałam za bardzo na zwykłych lakierach bo mają tę wadę że szybko wysychają i jak się dotknie niechcący lakieru to po paznokciach. 


Film zamieszczony przez użytkownika Karolina Lukasiewicz (@xkarolinaluk)

14 komentarzy:

  1. zastanawiało mnie właśnie czy te magnesy ze zwykłych lakierów działają, szkoda że nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo szkoda, ciekawe czemu, czy to coś innego w tych lakierach czy tamte są za słabe

      Usuń
  2. Sliczne te kocie oczy, aaa to ja kombinuję dlaczego mi nic nie wychodzi... muszę magnes nabyć nowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliiczne te kocie oko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolina, to ty na miniaturce? Świetnie wyglądasz! Kocie oko piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też jest Mikołaj ;-) Piękne hybrydy, szczególnie kocie oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zamówiłam podobne na alliexpress:D teraz czekam na nie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne lakiery! U mnie prezenty przynosi Mikołaj, ale tylko w Święta - Mikołajek nie obchodzimy w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne lakiery :) dają niesamowite efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam cat eye z neonail, mam kolor sphinx ale chętnie kupię jeszcze czerwony i zielony ;) Co do termicznych to niedawno zamówiłam woo woo ;) jestem bardzo zadowolona z tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba sama muszę sprawić sobie jakiś termiczny lakier, bo wyglada to oblędnie a kocie oko! Świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja musze sobie kupic jakis lakier z serii kocie oko, bobardzo mi sie podoba ten efekt

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że chcesz napisać komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

link
Copyright © 2014 Codziennie malowane paznokcie , Blogger